Bu hamileliğim çok hızlı geçiyor yani ne ara son trimestere girdim hiç anlamadım,ilk gebeliğimde sanki gün gün anlamıştım bir sürü fotoğrafım var vs bunda konu fotoğraf değil tabi ama hiç bir günü anlamamışım da öylesine geçmiş gibi..Nedense bu durum beni üzüyor sanki elimden kayıp gidiyor şu günlerim