Adetim 7 gün gecikti. Sürekli adet olacak gibiyim olmuyorum. Adet gecikmesinin 5. Günü idrar testi pozitif çıkmıştı ertesi gün yaptığım idrar testleri negatif çıktı. Dün kan verdim beta 0.1 yani negatif.
Ama hala adet olmadım ne yapabilirim adet sökülmesi için? Bu durumda artık kesin gebelik yoktur değil mi? Kanda negatif olup gebe olan var mı? Adet söktürücü alsam ve gebeysem diyelim bebeğe zarar verir mi ki? Biraz daha mı beklesem adet. Olmayı ne yapayım yardımcı olun lütfen