Kızlar cinsiyeti öğrenemedim küçük daha dedi ama çok şükür bebeğimin sağlığı iyiymiş ama doktor çok kötüydü ilk defa gittim buna ikili testi yaptırmadığım için ilk gebeliğine göre fazla cüretkarsın dedi çocuğu durumu iyi değil mi dedim çocuk iyi ama sen kendine bak panik atak olmışsun dedi sinirlerimi bozdu