Merhaba, Ben hcg 3870lerdeydi 4 gün sonra gittim doktora ve 5+6 ile keseyi gördük. yani bence senin daha döllenme yeni olmuş çok erken öğrenmişsin. Biraz daha beklemen daha sağlıklı canım. 48 saatte bir 2 katı artması gerekiyormuş sağlıklı gebelik için bu şekilde hesaplayabilirsin