almirmomy bana kalsa 38 hafta bitsin öyle alsın ama tansiyon ara ara çıkıyor ve hareketleri azaldı bu aralar perşembe günü acildeydim tansiyon yine 14-8 olmuştu bebeğin hareketleri neredeyse hiç yoktu cuma günü de nişanım geldi zaten doktor fazla riske girmek istemiyor yoksa 39.haftada alacaktı beni doğuma inşAllah cuma gittiğimde pazartesi gel der o zaman 38 hafta olucak zaten kızım 37 de doğdu 9 gün kaldı yoğun bakımda yine o süreci yaşamak istemiyorum