MadameTussauds 30+1 haftaligim ve hamile kaldigim kilonun hala altindayim yani hic kilo almadim hatta eksideyim 🥹 benim gibi olan var mi ? Bebegimin gelisimi iyi cok sükür onda sorun yok ama bebisin kilosu nereye gidiyor ben anlamadim 😀
Daisyy000 MadameTussauds Yerinde olmayı çok isterdim 😂30+1 Ben 17 kg aldım 😓😓 Bebek sağlıklıysa hiç önemli değil 🤗
MadameTussauds DilekH Ay ne bileyim kiz bebegin kilosu herbiseyi nereye gidiyor ben anlamadim ya bende nedense kilo aldim diyenlere imreniyorum azcik alsaydim iyidi yaa sksksk 😂
MadameTussauds Daisyy000 Kiz bende kilo alanlara imreniyorum yaa azcik alsam iyidi ya sksks 😂😂 aman bacim kiloyu dert etme ya dogumla birlikte verirsin insallah
Nimoss Daisyy000 Ahh ahh ben ne yapayım 23 haftalığım 59 ile hamile kaldım 75 kg şu an hala daha yemek yeme derdindeyim😞
MadameTussauds Ozgemlym Iyi kiz sükür yani kilosu boyu uyumlu dedi doktor sükür ama benim kiloda niye artis yok ben anlamadim 🤣
Daisyy000 MadameTussauds Gitmiyor benim kalıyor malesef 😓 3650 doğdu bi tartıldım sadece 4 kg gitmiş 😂 Emzirdim ona rağmen kendi kendine gitmedi 😂
Ozgemlym MadameTussauds artmasın artmasın iyi boşver ben inan kilodan çok korkuyorum sırf onun için 2. Bebeği düşünmüyordum çok takıntılıyım. Almamak için çok dikkat etmeme rağmen 5 kilo aldım. Maşşallah de söyleme 😂😂
Zelis_ozdrgn MadameTussauds bebiş kilo alıyor sen almıyorsun demek canım bende 30 haftalık hamileyim bende çok az aldım bide ben eşit her yerden alırsam alıyorum sadece karından almadım bide iç karnım geniş bebiş iyi çok şükür 🫠
MadameTussauds Zelis_ozdrgn Öyle demek ya normal yiyorum ben ama ya cok asiri yemiyorum ara ara bulantim oluyor hala o yüzden midir nedir bazende saldiriyorum yemeklere ama her gün bakiyorum kiloma hep ayni bir gram almamisim 🤣 iyi sende az almissin formumuz yerinde bacim sksksk
sari_papatyam MadameTussauds ama o zaman kilo da vermiş olmanız kazım bu süreçte Sonuöta rahimdir suyudur bebiştir o haftada hadi 3 kilo diyelim vücudunuz aynı kiloysa ya yağdan ya da kastan gitmiş üstüne sizde
MadameTussauds Ozgemlym Aman kiz kilo alinir verilir ya takma sende bosver 😀😀 Ne bileyim kiz herkes cok kilo aldim falan diyor bende bakiyorum yok anacim eksilerdeyim hala bir gram almamisim sksksk 😂
0Berfin0 MadameTussauds bebişin kilosu direk bebeğe gidiyor annesi ne güzel işte maşallah nazar eden kendine susss😂
Necmiyee MadameTussauds 29ekime doğum için gün aldık ve ben hiç kilo almadım bebek 1-2 hafta önden gidiyor
MadameTussauds Necmiyee Ayy cok sevindim benim gibi hic kilo almayan birine denk geldim 🤣 saglikla kucagina alirsin insallah bacim 🥰
0Berfin0 MadameTussauds etraf çok konuşuyorsa ondan takmışsındır😂 benim de göbeğim küçük sürekli sen nası hamilesin ben senin gibiyken diye başlıyorlar konuşmaya insanın canı sıkılıyor 😂
MadameTussauds 0Berfin0 Aynen hep ayy ne kadar kilo vermissin falan diyorlar benim ayni haftada olan bir arkadas var onada benim yanimda ay nasil kilo almissin diyorlar ikimizde depresyona giriyoruz sksksk 😂 milletin agzini büzesim geliyor 🥹
Necmiyee gozde91 valla hiç ayırmadım herşeyi yedim nerdeyse hergün tatlılar baklavalar hamurişleri havada uçtu kuruyemiş çok yedim halada yiyorum
Mamiko_2020 Dün doktora gittim 70le hamile kaldım şuan 22 haftadayım ve kilom 68 😂Şok oldum tedirginde oldum ama bebeğin gelişimi evet gayet iyi,öyle olunca rahatladım 🥰