ikicocuklu_anne Merhaba arkadaşlar 7 haftalık hamileyim. Mide bulantısından dolayı çok zorlanıyorum. Birşey yiyip içmek istemiyorum sürekli tetikte oluyorum. Bebek için zorla yiyorum. İşin kötüsü su içmek istemiyorum benim gibi olan var mı
berna_cyhn ikicocuklu_anne 13. Haftaya kadar sürdü sizin gibiydim hiç bir şey tüketemiyordum 2 günde hastanelik oldum sıvı kaybından dolayı ama geçecek o günler sabırla bekleyin çok geçmiş olsun💐
Keziban ikicocuklu_anne merhaba şu an bende çay ve su içemiyorum 7. Haftanın sonundayım sizinki geçti mi acaba
ikicocuklu_anne Yemek fotoğrafı bile görmek istemiyorum. Çalıştığım yerde temizlik yapılıyor kullanılan malzemelerin bile kokusuna dayanamıyorum. Yalnız olmadığımı bilmek rahatlattı teşekkür ederim 💕