sudekaplan şubat inşallah ama henüz bir şey almadım. 25,5 hafta olsun, yani 6 ay bitsin öyle alacağım Kasım ayında. 4-5 tane hastane çıkışı ama tam set değil. 0-3 ay olarak da 10 kadar tulum, 10 kadar da alt üst takım diye düşünüyorum sayıları. Çok alırsak büyür ama az alırsak da sürekli yıkanması var sürekli değişecek sonuçta.
Tekstil olarak müslin battaniye çok kullanılıyor dediler 3-4 onlardan. 2 de kalın battaniye düşünüyorum. Ağız mendili çok lazımmış ucuz bişe zaten 15-20 tane mendil. Eldiven çorap şapka vs de ekleriz :)