gzd5_9 Herkese merhaba 👋 geçen hafta kan testimde beta hCG 1643 çıkmıştı son adet tarihine göre 6 haftalık hamileyim ama bugün karnım çok ağrıyo adet ağrısı gibi sizce neden olur daha bebeği ultrasonda görmedik
yagmurck gzd5_9 bende 5+5teyim dün aynı şeyi yaşadım o kadar adet ağrısına benziyordu ki dedim herhalde kanama gelecek ama bugün normale döndüm normalmiş rahim büyüdüğü için kanama olmadığı sürece sorun yok sanırım
cyj 8 haftayı geçtik hala regl ağrısı çekiyorum canım rahim büyüdüğü için öyle oluyor. Kanama olmadığı sürece hiç korkma :)