busekrt7 Merhaba kızlar günaydınn 🌸 Mide bulantım oluyormuş gibi hissediyorum ama tam da bulanmıyor hafiften böyle çok garip bir his bu. Şimdiye kadar hiç kusmadım. Acaba bunu yaşayan var mı psikolojik mi yoksa yeni gebelik olduğu için mi anlayamadım? (6+2)
MadameTussauds busekrt7 daha haftan cok kücük oldugu icindir ilerleyen haftalarda siddetlenebilirde gecebilirde