Benimde ilki tam 38 de oldu şuan ikinciye hamileyim 11 haftalık aralarında çok kısa süre olduğu için erken doğum riski olabilir dedi doktor benim vücuduma göre hareket edicez gibi ama ben ne kadar geç doğarsa o kadar iyi diye düşünüyorum ilkinde AB 0 uyuşmazlığından dolayı sarılık olmuştu bebeğim hastanede fototerapi almıştık mecburen