ebobel bizim atanma doğuda Arapgire çıktı 3 aydır buradayız sakin sessiz bir yer iş yoğunluğu çok çok az eşler için zevkli geçiyor ama büyük şehirden sonra küçük yere gelmek zor geldi bana…kızım kreşe gidiyor çok tatlı ve güler yüzlü öğretmenler okul da çok güzel
Siz ilçe mı düşünüyorsunuz yoksa şehir mı