İlk bebeğimi 2024 ekim ayında özelde kucağıma aldım , maalesef devlet hastaneleri konusunda ne duyduklarım iyi ne de yaşadıklarım :( evet fiyatlar çok yüksek ama kocaların işi ne çalışsın kazansın bulsunlar canımızdan can çıkıyor insan gibi muameleye en çok ihtiyacımız olduğu an doğum anı inanın ebe de doktor da çok önemli. Herşeyde kısarım ama bu doğum konusunda acımam. İlk doğumum hiç sancım açılmam yokken profesyonel ebemin ilgisi bilgisi sayesinde 4 saate oldu ben kesinlikle ebemin iyiliğinden kısa sürede doğurduğumu düşünüyorum. Şimdi kızım 12 aylık oldu onu 35.000₺ ye doğurmuştum fakat şuan duyduğum en son ücret 60.000₺ idi ama bence değer.