Hacer61 Bayanlar 34+6 yim şu zamana kadar hiç bi sıkıntım yoktu bugün gittiğim doktor bebegin kafasinin 1 -2 hafta onden gittiğini söyledi başına böyle bir şey gelen varmı
Nurasel Hacer61 banada doktorum 1 hafta önden gidiyor dedi ama genetik faktör de etkili dedi Allahın izniyle sorun yokmuş
Pehlivanligul Canım 32.haftada banada kafası bir hafta önden dedi 34 e kadar devam etti yine öndeydi.. Bugün kontrole gittim 36+3 olduk Ve şuan tam haftasiyla uyumlu artik önde degil ddi doktor
Hacer61 Allah razı olsun kızlar icimi ferahlattiniz insan bir panik oluyor ınslalah sağ salim problemsiz kucağımiza almak nasip olsun hepimizin
Snbtsn Hacer61 benim bebeğimin hep önde hatta 4 hafta kadar önde o yüzden gebeliğimi yanlış mı hesapladık diye düşünüyorz üstüne mi gördüm acaba die ama bir sorun teşkil etmiyor dedi
Hacer61 Snbtsn hani bebegin genel.olarak.onde gitmesi sıkıntı değil ama sadece başı 1-2 hafta önce gidiyor diyince içime sıkıntı çöktü