Dilaaayy15 Kızlar benim tansiyonum yüksek çıktığı için gebeliğin basından beri corasprin kullanıyorum tansiyonum bazen cok yüksek çıkıyor doktorum da 34 de corasprini bırakacağımızı söyledi ama her hafta en az 2 kere tansiyonu ölçmemide istedi suan ölçtüm 13/7 bu birim düşük mü oluyor yüksek mi hala anlamadım burda bazı postlarda doktora git yazmışlar googlede ise normal yazıyor bilemedim
Esraa00 Dilaaayy15 tansiyondan bende çok çektim ama en son artık 14 9 çıkmıştı doktorum acil çağırmıştı Protein kaçağından şüphelendi,çıkmadı ama 30.haftadan sonra sancı,tansiyon,aşırı ödem peşimi bırakmadı
Nurrrr_kara Dilaaayy15 benimde 29uncu haftada basladı hipertansiyon doktorum alfamed ve adalat basladı 13/712/8 normal tansiyon korkma arada benmde oyşe cıkıp geri yukseliyor peki her hafta tahlil yaptırıyo musum idrar protein kacagı için
anneoluyorummm103 Dilaaayy15 sağlık ocağındaki hemşire 135 üstü hamilelerde yüksek demişti zaten küçük yüksek çıkmamış ideali 8
Bnenebiy53 Dilaaayy15 o tansiyon biraz yüksek bende senin haftalardayım 15/9 gördüm gözlerimin önünde cam gibi bişey geldi tansiyon düşene kadar düzelmedide doktor dikkat et dedi banada her gün tansiyon takibi verdi 2 kez
Dilaaayy15 Esraa00 çok geçmiş olsun bende ilk doğumunu 16/8 le acil sezaryena alınarak yaptım o yüzden bu gebeliğimde sık takip istiyor
Dilaaayy15 Nurrrr_kara hayır o konuda doktorum bir şey söylemedi bana sadece corasprin kullanıyorum idrar yolu enfeksiyonum olduğu için de testlerde protein kaçağı olsa gözükür diye düşünüyorum
Nurrrr_kara Dilaaayy15 yuksek tansiyon preklemsiyi tetiklediği için nolur nolmaz ben her hafta hem ultrason nst hem idrarda protein kacagı takibi yapıyoruz tabi her doktor farklı ama yinede risk var bence arada sende yaptır
Dilaaayy15 Nurrrr_kara bugün doktorum alfamet yazdı iki gün sonra da idrar testi için muayeneye çağırdı 🫠