Beta çok yavaş yükseliyor acaba geç döllenme mi yoksa geçen hafta 15 gün gecikme ile kan tahlili yaptırdım 0.200 çıktı dün de kan verdim bugün sonuçlarına bakıyorum 0.585 çıktı çok yavaş yükseliyor başka bir şey olabilir mi acaba yoksa geç döllenme mi anlayamadım başına gelen var mı ilk defa böyle bir şey gördüm daha bu ay korunmasız ilişki oldu lütfen başına gelen söyleyebilir mi randevu bulamıyorum ta ayın birinde var mecbur bekleyeceğim bakalım