Annem açık kalp ameliyatı oldu geçen sene. 65 yaş ve koah hastası . Sigarada içiyor tabi. Neyseki güzel geçti ameliyat , ilk başlarda baya zayıflar iyi beslenmesi lazım , 4-5 ayda toparladı yaraları iyileşti. Ama kan sulandırıcısını içmediği için ve sigarayı bırakmadığı için kalpte yetmezlik başladı. Ve tekrar ameliyat denmesine rağmen maalesef yapamadılar. Çünkü akciğerler bitik solunum sıkıntısı engel oldu. Sizde böyle şeyler yoksa korkmanıza gerek yok inanın. Allah güç versin tez zamanda iyileşsin. Kendisine çok iyi baksın kalp ihmale gelmiyor.