minnakbayan Giderken yedim tabii ama 2dir göstermiyor herkeste kız diyor bundan dolayı. Dün doktora dedim neden göstermiyor gelişimi falan mı müsait değil, doktorda gelişimi gayet iyi sadece uygun pozisyonda değil dedi. Hem rahatladım hem de üzüldüm😅 İnşallah yarın öğrenebilirim. Sizde umarım pazartesi öğrenirsiniz