aryabe Detaylı ultrasonda göremediğini söyledi doktor, başına böyle bir durum gelen var mı? Sonucu nasıl ilerledi? Bir hafta sonra tekrar gideceğim. Oluşuyor mu yoksa hiç oluşmuyor mu? 21. Haftaya doğru ilerliyoruz
Haticesudde aryabe bende post açtım geçen hafta. Araştırma aşamasındayım.. Bizimde 20+4 iken corpus yarıda kesiliyor tamamlanmamış dendi iki hafta sonra gelin tekrar bakalım dedi doktor ama oluşur veya oluşmaz demedi net bir şey diyemedi. Şuan 22+4 oldum normalde yarın gitmem lazım ama gitmek istemiyoruz. Biraz daha gelişsin büyüsün belki oluşur tamamlanır diyoruz.. buraya sorduğumda iki üç kişi ilerleyen haftalarda bebeklerinin corpusunun tamamlandığını uzadığını söyledi ama ve geçmişte bu konu ile alakalı açılan postlar vs hep corpusun tamamının olmadığı ile alakalı.
aryabe Haticesudde Bende cuma günü tekrar gideceğim. Başka bir doktora . Bakalım o ne diyecek.🥲çok huzursuzum. Sağlıcakla kucağımıza alalım inşallah. Teşekkür ederim ☺️
selinlik aryabe merhaba bende de dün csp net olarak izlenmedi yazmış doktor bir de Corpus callosum henüz kısa dedi ben 18.haftamdayım bu haftaya göre normal 4 hafta sonra tekrar gel dedi ama bana normal gelemiyor maalesef bu durum. Tekrar gittiniz mi doktora
aryabe selinlik Özelde bir doktora gittim. Orda ikisini de gördü. Gayet normal dedi oluşumlarıma . Bence işinde iyi olan bir özel doktora görünün. Günlerim zehir olmuştu kaç gündür.
selinlik aryabe sizin adınıza çok sevindim gerçekten nasıl içiniz rahatlamıştır darısı başıma inşallah 🙏 özelde gittim zaten fehmi yazıcıoğluna doktorum tavsiye etmişti kendisini. Bana da haftan erken bir ay sonra tekrar gel dedi görünmez diye çok korktum bu durumu yaşayanlar da var diye ama sizin yazdığınız biraz rahatlattı beni.
aryabe selinlik Amin inşallah . Umutlu bir haber almak … nasip olsun size de . Hepimize şifa versin Rabbim . Şu an sadece takip edeceğiz , sıkıntı olmaması için dua ediyoruz hep.