kızlar bebeğim bugün 25+6 oldu. İki gündür hareketlerini günde sadece 3-4 kere hissediyorum ve çok derinden sadece bir kere dışarıdan hissedebildim soluma yatıyorum tatlı yiyorum yine az ve derinden hissediyorum benim gibi olan var mı acaba bu haftalarda endişeleniyorum