
Merhaba arkadaşlar. Bebeğimin sağ yanağında 2 aylıkken böyle bir şey çıkmaya başladı. Şuanda 5.5 aylık halen geçmedi. Kullanmadığımız nemlendirici,krem vs kalmadı kortizonlu krem de dahil ama bir türlü geçmiyor. Bu nedir bilen var mı çözümü var mı acaba?