kubraturkkoc
Evet evet 36. Haftada planlı sezaryenle bebeğime kavuştum 20 günlük olduk bile 🤲🏻 ben yarım rahimliydim serklajim vardı doktorum daha fazla riske atmak acil bı şekilde doğuma almak istemediği için biraz erken doğdu bebeğim darısı size olsun sağlıkla kucağınıza alın ☺️