Hellomy99 Evet çok haklısın olacağın önüne geçilmiyor malesef :( benimde doktorum coraspin kullandırtmaya başlamıştı ama daha günüme 2 gün var ama sanki regl olcakmışım gibi hissiyat var normal mi bilmiyorumda
İnşallah sağlıkla kolaylıkla hayırla kucağına alırsın ☺️