Adanada çok iyi doktorlar var bu yüzden ben hastane seçmeye karar vermiştim en son. Gördüğüm kadarıyla da en temizi Acıbadem. Acıbademe 23. Haftaya kadar Nazife Hocaya gittim ama daha donra erken doğum riski gördüğü için burda erken yeni doğan bakımı yok Başkente gitsen daha iyi olabilir dedi şimdi Başkent takipteyim.