Vücudumda pupp kaşıntıları var. Doktorum haftaya salı doğum olacakmış gibi hazırlıklı gel dedi. 37+2 oluyor. Önce normal deneriz olmazsa sezeryanla alırız dedi. Normal olması için ne yapmalı? Bir hafta boyunca yapabileceğim bir şey var mı? Cinsel ilişki sakıncalı mı, faydası olur mu?