Dünden önceki gün bebegim neredeyse hic hareket etmedi sabah doktora gidicem dedim icim huzursuz oldu tüm gece uyumadım bebegim cok hareket edince rahatladım gitmedim haliyle gece uyumadıgım icin dün sabahtan aksama kadar uyudum 7 gibi uyandım bu saate kadar hic hareket etmedi yine 2 hafta önce suyu falan normaldi ama plasenta kirecleniyor demisti doktor 35+3 üm 35li haftalarda bunu yasayan var mı