Kızlar selam 36 haftalık hamileyim 4. Ayımdan beri göğsümdem azda olsa sür geliyordu doktor herhangi bir sorun olmayacağını normal olduğunu söyledi ama bugün itibari ile çoğaldı bu durum sizce korkmalımıyım doğum belirtisi olabilirmi yani eskiden üzerine yatınca geliyordu şimdi durup dururken