Zelis_ozdrgn GencbirAnne_1 normalde de 14 15 de belli olur canım erkek benimki hemen gösterdi kendini
GencbirAnne_1 Daisyy000 Hiç bakmıyor benim doktor bakamayız diyor nasipse bakalım bugün öğreniriz inşallah
Daisyy000 GencbirAnne_1 Bende daha erken diye söylemedim bile, pozisyonu yakalayınca direk bakın bu ne diye sordu bizde aaaa pipi dedik😬Çok belirgindi
atesvesu GencbirAnne_1 ben kontrole gittim 12 haftada benden önce birine baktı haftalarimiz aynı cinsiyetini gördü erkek dedi sonra ben geçtim bana da baktı ama göremedi 16 yi bekliyorum inşallah gosterir
Merbube GencbirAnne_1 ay cinsiyeti öğrendikten sonra zaman p kadar hızlı geçiyor ki inşaAllah hemen öğrenirsiniz 😍
mervesdoruk GencbirAnne_1 13 haftalık olunca randevum benimde devlette sorsam söylermi diye düşünüyordum bende