Kızlar selam sizinle bir şey paylaşmak istiyorum 🙏🏻
12 Ekim adet olduğumu sandım normal bi şekilde ilk gün kanamam oldu ikinci gün ilk güne göre daha az üçüncü gün tam kesildi ama 4. Günde kahverengi akıntım oldu ve göğüslerimde ağrıyla şüphelenerek test yaptım pozitif çıktı akşamında kan testiyle Hcg 70 çıktı iki gün sonra yeniden test yaptım 363 çıktı ama dün kahverengi akımtım vardı, bugünde aynı şekilde kahverengi akıntıyla başladı kırmızı renine döndü ve hala durmadı.. Yurtdılında yaşadığım için burası sağlık açısından çok kötü diyebilirim. Henüz çok yeni olduğu için bir doktor henüz çok yeni böyle kanama görmen normal dedi. Diğer doktor ise, düşük yapmış olabilirsin dedi. Neye inanacağımı şaşırdım vallahi ama karnım patlayacakmış gibi hissediyorum. Kasıklarımda hem gaz sancısı ve kramp var. Kanama da durmuyor sizce bana akıl verir misiniz. Bu arada bir oğlum var daha önce hiç düşük yapmadım ve ablamda kuzenim regl görüyorken hamile olduklarını öğrendiler. Ve çocukları çok sağlıklı çok şükür 🙏🏻 İşte bu yüzden kafam çok karışık 🤦🏻♀️