YyyyYasemin ben de bugün çok şükür 25. haftama girdim. Zaman çok hızlı geçti benim için. Her anın tadını çıkarın ben öyle yapıyorum . Bebeğimİn içimde olduğunu bilmek, onunla konuşmak, minik hareketlerini hissetmek çok güzel bir duygu 🥹. Rabbim isteyen herkese hayırlı sağlıklı evlatlar nasip etsin her gün onlar için dua ediyorum kendim için şükrediyorum🙏