Mantar olduğunu düşünmüyorum benim bebegimde atopik bir bebek cildi cok hassasti ve hep böyle başlardi egzamasi. Şuan kaşıyamıyor ama buyudukce kaşıyacak o yüzden hemen önlem almak lazım artmadan cok zor çünkü stres oluyor insan cok. Momecon krem alip 2 3 gün sürüp gecmesini bekleyebilirsin ama egzamaysa artacaktir bilgin olsun canim korkulacak birsey yok erkenden önlem alırsın