Berna_oz Merhaba arkadaşlar hacettepeye gebelik takibine basladim. Doktorum Prof. Dr. Selcuk Tuncer doktorla ilgili bir duyumunuz var mi? Yardımlarınızi bekliyorum
mervekaya0658 Berna_oz doktorunu sen mi seçiyorsun stajyerler bakmıyor mu orada ücretli mi takibe başladın acaba
Berna_oz mervekaya0658 profesör olduğu için 122 tl ödedik. Doktor kendisi görüştü ama ultrasonla kendisi bakmadi ultrason bölümünde gittim. Orada baktılar ve doktor sonuca kendisi bakti.
Berna_oz Dmakog biz özgür hocadan randevu alamadik malesef hatta dün eşim tekrar gitti sekreterine ama olmadı. Siz kaç haftalık gebesiniz?