Bende doktor kontrolünden geldim bu gece doğurmazsan yarın suniyle doğumu başlatmak istediğini söyledi ama annem ablam felan bekle süründürürler felan dedi 40+2 olcak yarın napsam çok kararsız kaldım ya bebek kilo almıyor beslenmiyor yeterince kanalda başı bu zaten canımı felaket acıtıyor çok kafam karıştı ya