pinkflowerss
Ben çok panik yapmıştım kardiyolojiye bile gitmiştim evhamlıyımdır biraz ama normal olduğunu öğrendiğimden beri önemsemiyorum. İlerleyen haftalarda nefes darlığıda oluyor, özellikle yemekten sonra ve ben onun içinde çok panik yapmıştım ağlıyordum nefes alamıyorum diye ama kendimce sade soda içerek rahatlattım kendimi belkide psikolojik olarak sodanın rahatlatacağına inandım ve nefes darlığı problemini de bu şekilde aştım 🤷🏻♀️