Merhaba 11 haftalik hamileyim cakmak erdemde 2 defa muayene oldum fakat cok ilgili hissetmedim tsh hormonum yüksekti olabilir dendi tekrar kontrol edilmedi içime kurt düştü bikere. İstanbul anadolu yakasında muayenelerim ve dogum icin guleryuzlu tecrübeli özellikle ilgili doktor önerisi olan var mı acil