ru_a6 r_bektass valla bende bunu merak ediyorum 19 haftalık oldum henüz hissetmedim 🤷🏻♀️🙂 kişiden kişiye değişiyor sanırım bazıları 14-15te bile hissediyormuş🤷🏻♀️😂
mavi123_ r_bektass ben ikincide birkereye mahsus olarak 14. Haftada hissettim. Sonra 17den sonra tam hissetmeye başladım. Bence daha hissetmeniz normal. Herkeste aynı olacak diye bir kural yok.
halkatatlisi Ben 13 haftalığım ikinci gebeliğim bariz hissediyorum hani böyle tekme gibi değil de kayma gibi gıdıklanma gibi. Kiloyla ilgisi var mı bilmiyorum ben doktora sorduğumda zayıf olduğun için hissedebilirsin demişti
ru_a6 halkatatlisi Bende zayıfım ama yok hissetmiyom 19 haftalık oldum seyirme bile hissetmiyom benim doktorumda karın kaslarınla alakalı dedi hepsi bişey diyo işte 😂
r_bektass mavi123_ sürekli zorbalanır gibi hisetmiyormusun sorusu alınca hamilelik psikolojisi hormonlarıyla😂 kafama takılıyor🥹