tercann bende öyleydim aslinda yani kiyafetlerini odasini yaoarken asiri heycanliydim cok tuhaf geliyodu felan ama oturup aglamak istedigim halde aglayamiyodum. İlk ogrendigim gece aglamistim mutluluktan o kadar doguma giderken bile gozlerim doluyodu sadece hungur hungur sevincten korkudan aglamak istesem bile aglayamiyodum. Taki oglumun dogup agladigini duyunca, yüzünü gorunce butun o goz yaslarim tek seferde akti gitti sanki. Herkesin hamileligi de hormonlari da bir degil. Kimisi hamilelginde normalden fazla agrasif olur kimisi cok skain kimisi cok cok duygusal kimisi cok hissiz gibi. Hamilelik herkeste farkli tepkimeler gosterebilir cok cok normal. Bebeginizi ilk gördüğünüz anda onun varligini kokusunu hissediceksiniz. Suan goremediginiz dokunamadiginiz icin garip gelir ama dogdugunda emin olun bu hisler cok farklı olucak. Aslinda suan bunu sorgulayip post acmaniz bile annelik hissinizden dolayi. Siz farkinda degilsiniz cunku bu hissi bilmiyosunuz ogrenmediniz ki. Annelik dogustan degil sonradan ogrenilen, bebek kucaga alindiktan sonra ogrenilen birsey. Uzulmeyin sakın🌸🌸🌸