Ayzeli *Buraya birşeyler karalamak güzel de en güzelini kaleme almak çok daha güzel... 27 Şubat tarihinde 38+0 iken rutin kontrolümüz için doktora gittik. Çatı muayenemizi tekrarladigimizda gördük ki hâlâ bir yumuşama yoktu ve darlığımız devam ediyordu. Ultrasonda kordonumuzun dolandığını öğrendikten sonra doktorumuz ile doğum şeklini konuşmaya başladık. Normal doğum olsun istiyordum lakin içindeki ses beni sezeryana doğru itiyordu. Bu sesin annelik içgüdüsü olduğuna inanmaya başlamıştım. Nst'mizde gördük ki doğum sancıları çekiyor ve çocuğumun hareketleri yok denecek azdı. İçim burkulmuştu... Ertesi günü sancılarla zor etmiş artık vücudumun error verdiğine inanmaya başlamıştım. Sabah beni destekleyen nişanım gelmiş doktorun yolunu tutmuş idik. Doktorumuz muayenemizi etti ve yatış yapmamız gerektiğini söyledi. Beni doğurtun demeye gitmiştim. Doğum için öğle saatlerinde yaptığımız yatışımızı 17:55 ile Dünya'nın en güzel sesi ile huzura boyadık.... Oğlum spinal sezaryen ile 38+1 de Dünyaya gelmişti.. İçimdeki sesin doğruluğuna o kadar inanmıştım ki... Kordonü ultrasonda göründüğünden daha da dolanmıştı. Rahmimde bilmediğim bir kist olduğunu ve doğum sırasında onu da aldığını söylediler... Her şey onun içindi... Sadece onu izliyor,onu kokluyor, onun için ağlıyordum. Yağmur Yüreklim, Şair Ruhlum, Kalender oğlum kollarımin arasında bitmesini hiç istemediğim kokusuyla idi... Cennet, ayaklarının altına alınacak kadar lüzumsuz olamazdı. Beni ne de güzel anne yapmıştı, beni nasıl bir duyguyla taçlandırmıştı... Onu götürdüler, götürdükleri gibi surecim bitene kadar hem ağladım hem "ben anne oldum"diye diye herkese kendimi dinlettim. Öğrendim ki; oğlumun ilk sesini duyan ben içeride, babası ise dışarıda ağlayıp durmuşuz... Bu mükemmel bir hissiyattı. Huzurun bendeki adı idi İsmail Affan... Mutluluk tablomun eksik köşesiydi İsmail Affan.. Teşekkür ederim Rabbim🤲 Elhamdülillah, huzurumuzu tamamlayana * Siz siz olun içinizdeki sesi dinleyin. Artık bir anne adayısınız. Ve içinizdeki o ses artık sıradan bir ses değil... O annelik içgüdüsünün fonetik halı.. Elinizi sol tarafınıza koyun, evladınız sizi yönlendirecektir.🤗
Asiyyeee Ayzeli Facebookta birakilan muhteşem ifadesinin burdada olmasini isterdim ne kadar güzel yazmışsınız yüreğinize sağlık huzurla mutlulukla sağlıkla büyütün inşallah kuzunuzu 🤗🌹💞
OgretmenEva Ayzeli maşallah gözlerim dolarak okudum 😭 Rabbim hayırlı, sağlıklı evlat eylesin🙏🏻 Güzel günlerde büyüsün minik paşa 💕
mucizemm11 Ne güzel dile getirmişsiniz çok duygulandım gözünüz aydın olsun inşallah 🙏🏻 Darısı başımıza Sevgiler ❣️