Beren25 SPOT.İDRAR TOTAL PROTEİN 19,66 Değerim böyle çıkmış ama bilen varmı acaba ne yapmam gerekir doktora gösteremedim henüz bebek için tehlikeli mi 35hafyalık gebeyim
sinemisilga Beren25 bende de yüksek çıkmıştı ama idrar yolu enfeksiyonundan da olabilir dedi tekrar idrar aldı normal çıktı ama bir doktora görün bence tekrar tahlil yapabilir
Beren25 sinemisilga evet mevcutte idrar yolu enfeksiyonumda var biraz araştırdım gebelik zehirlenmesinden korktum ama başka bir belirtimde yok
sinemisilga Beren25 tekrar idrar ver istersen enfeksiyon geçtikten sonra muhtemelen bişey çıkmayacaktır