beyzanur_necati Kızlar sat 3 Eylül ben 7 Ekim’de beta hcg de 575 ile öğrendim 17 Ekim’de doktora gittim kese yeni olusmuş 5 haftayla uyumlu dedi 2 hafta sonra gel dedi ama ben duramıyorum 24 Ekim’de gitmek istiyorum doktora sizce o zaman duyulur mu
bozkurtttt beyzanur_necati benim de son adet tarihim 4eylül.Geçen hafta çarşamba günü duyduk kalp atışını🙏🏽 duyulur gitsen
beautymom beyzanur_necati biraz bekle bence haftasını doldursun ben geç öğrendim o anda gittim öyle duydum 7+2 haftalıktı ozaman duyduğumda
busekrt7 beyzanur_necati ay benim de sat 4 eylül aynıyız. 6 haftalık sandığım bebişe 5+4 dedi 2 hafta sonra gidicem kontrole. Günler asla geçmiyor. Keseyi gördük de daha bebişi göremedik
babyou beyzanur_necati benimde sat 8 eylül normalde kese için bugün çağırdı ama cumartesiye aldım belki kalbini de duyarın 🥲
nergiss123 bozkurtttt Benimki de 5 eylül çok yakın hamileliklerimiz:) Biz daha kalp sesini duymadık yarın gideceğiz.
bozkurtttt beyzanur_necati hiç korkma sorun yok bence geçen o gün tam 6+0dı.öncesinde duyulmayabiliyor hatta kese görünmeyebiliyor.Yersiz endişeye sokmak istememiştir gittiğinde kesin duyulur💞
bozkurtttt beyzanur_necati bu arada dr muayene ederken bu haftalarda 1hafta geri görünebilir meraklanma dedi
urazaslansmom sbhdgn bence çok erken kalp atışı için ben de 6+6 yım ama daha gitmeyi düşünmüyorum. 8 hafta kalp atışı için ideal. Erken gidip strese girmeye gerek yok. Sonra günler de geçmek bilmiyor. Bence sabırla bekleyin. Kanama va yoksa stres yapmayın daha çok küçük
yorgunamaumutlu sbhdgn benimde doktor kontrolünde karından bebekte görülmedi kalp atışı da duyulmadı 6+5 de alttan baktığında gördü bebeği ve kalp atışını
aleynayahsi Tam 6 haftada gittim duyamadım perşembe gideceğim 7 +4 olacağım inşallah duyabilirim 1 eylül benimde sat
nkkl aleynayahsi benimde aynı bende cuma gidicem kalp atışı duyarız inşallah sabırsızlıkla bekliyorum korkuyorum
gzd5_9 Benimde son adet tarihim 6 eylül 13 Ekim’de kan verdim beta hCG 345 çıktı 16 ekimde tekrar kan verdim 1643 çıktı henüz doktora gitmedik ultrasonda bakılmadı ama bugün adet ağrısı gibi ağrım var sizce neden olur
Farqana1 gzd5_9 seninle ayniyiz bendede oyle doktor normal dedi sanki şimdi regl okucakmışım gibi agri gelib gidiyor normal
urazaslansmom gzd5_9 o oluyor en başlarda bence normal bi ağrı çok kişi yaşıyor. Kanama vs yoksa korkma
senos15 busekrt7 benimde bugün 5+4 lekelenmeden korkup acil gittik kalp atışını duyduk çok çok az mini minnaktı 😍☺️🧿