Herhangi bi şikayetim olmamasına rağmen bende de çıktı ya akıntı koku yanma vs hiç bişey yok. Sık sık idrara çıkıyorum ama o da günde en az 2-3 lt su içmeye gayret ediyorum ondandır diye düşünüyorum. Sık sık çamaşır değiştirmeye çalışıyorum. Başka ne yapabilirim acaba ? İlk idrarda bakteri çıktı kültür verdim sonuç çıkana kadar nolur nolmaz diye urocare verdi doktor bi tane. Bugün kültür sonucu çıktı tam çıkmamış tekrar örnek versin yazıyormuş. Stres oldum ister istemez