Bucuruk85 yorgunluk tetikliyor benim ilk 32. Haftamda başlamıştı ilk başta çok önemsemedim sonra bi gece resmen yürüyemedim acıdan sürünerek gittim tuvalete bile.. kalçama vurmaya başladı ağrısı doktoruma yazdım.. kendini yorma dedi..magnezyum D vitamini falan gibi bazı ilaç takviyeleri yaptı.. hafif rahatlattı ama şuan 37+5 iz asla tam geçmiyor özellikle ayakta kalınca eğilince veya çok yürüyünce direk tetikliyor ızdırap oluyor..