Merhaba anneler ve anne adaylari. Size sormak ve danışmak istediğim birşey var. Ben 22 haftada doğacak bebeğimi kaybettim ama ismi hazırdı yani ismini seçmiştim.
Bir gün yeniden hamile kalırsam ve bebeğime aynı ismi koymak istiyorum, sizce bu doğru olur mu. Niyetim kaybettiğim bebeğimin ismini yaşatmak ve birgün ona ondan bahsetmek. Unutulmasını istemiyorum. Siz ne düşünüyorsunuz bu konuda? Siz koyar miydınız😊