2bebekk_1anne son tahminleri alıyım burada devlete gitmiştim 12 haftalıktı şimdi 14 haftalık özele gideceğim yarın
sanane00 2bebekk_1anne öncelikle hayırlısı olsun inşallah. Benim hissiyatim erkek yönünde çünkü kafasi plesantanin saginda solunda olunca kiz derler
GEBES3 2bebekk_1anne hissiyat ama buralardan öğrendiğim kadarıyla erkek bebek kesesi sivrili gibi oluyor kız yuvarlak 😅
2bebekk_1anne GEBES3 valla hurafeler gerçek mi bilmiyorum benimde 2,5 yaşında oğlum var onunkinden çok farklı tüm belirtilerim yarın öğreneceğim inşallah
thegirlinahood Güzel haberler alın insallah. Bende geçen hafta devlete gittim gostermedi bebeğim zaten cok kucuk dedi 13+3 tü. Dayanamadim bugun özele gittim kiz dedi 😍
2bebekk_1anne thegirlinahood çok sevindim bende sizin gibiyim özelde doktorum 16. haftada gel dedi ben dayanamadım devlete gittim göremedi yarın kendi doktoruma gidicem görür diye düşünüyorum sağlıkla gelsinler 🥰