Kızlar doktorum Decavit verdi bende sağlık ocağında ücretsiz alıp 2 hafta kullandım fakat tsh yükseldi zaten prospektüsünde de tiroid ilacıyla kullanımı uygun değil yazıyordu. Bende eczaneden İmom aldım eczacı önerdi kullanıyorum ama daha doktoruma sormadım. Kullanan var mı ??