1903kartalice benim doktorum serum kullanmamı söyledi. Her gün 2-3 kez beslenmeden önce 1 ml serumu şırıngaya çekip yarım sağ yarım sol burun deliğine sıkıyorum, genzine gidiyor ve yutuyor, çektirmiyorum. Mama/süt artıkları yüzünden burnu tıkanıyormuş. Onu yapınca genelde hapşırıp atıyor burnundakileri çok rahat nefes alıyor. Bir de günde 1 kez karbonatlı su ile ağzının içini temizliyorum pamukçuk olmasın diye.