merhaba hanımlar, 34+2 günlük hamileyim. Bu ikinci hamileliğim. İlk bebeğimi 37+1 de doğurmuştum. Yüksek tansiyon vardı bu hamileliğimde çok şükür tansiyonlarım normal. Çam ve sakurada takipliyim. Sizce doktor ne zaman gün verir, benimle aynı haftada olan anneler gün aldı mı çok merak ediyorum.