Nasıl gidiyor durumlar bende artık zorlanmalar ve kasılmalar başladı oturduğum yerden zor kalkıyorum vallah en çok seri hareket etmeyi özlemişim iştahım çok var sürekli kendimi aç hissediyorum bebişin kilosuda önde ama malesef canım çok şeyler çekiyor dayanamıyorum. Doktorum 38 haftada alacak diyor sezeryan olucam ilk oğlum o şekilde geldi çünkü e sizler anlatın nasıl gidiyor