Maviyesil121212 Zelihaurgun 34+3te 2500 grdı doktor çok iyi dedi ama normal Doğum istediğim icin biraz iri geldi bana daha 5 haftamız var . Senin doktorun ne dedi kilosuyla ilgili
pnargs Zelihaurgun canım bende aynıydı 32 haftalıktı gittim 2 kilo dedi🤗 sana randevu ne zamana verdi bana 5 hafta sonra gel dedide çok gşbi geldi sana kaç haftalıkken gel deri birdahaki randevun ne zaman ?
Ellaynagme En son bende iki hafta once gittim. 2170 idi. Bu cuma kontrolum. sancılarınız felan basladımı kızlar ? 🤭
Maviyesil121212 Ellaynagme arada kasılmalarım oluyo bi de günde 1-2 kez bıçak saplanıyor gibi oluyo acaba bunun sık hali mi Doğum sancısı diyorum öyleyse yandık :)
Zelihaurgun Maviyesil121212 benim de normal dedi ne ilerde ne geride haftasıyla uyumlu dedi benim 3. Gebeliğim ilk gebeliğimin son ultrasonunda 4600 dedi oğlum 3600 doğdu iri demelerine çok kulak asmayın normal Doğumda ısrarcı olun☺️
Maviyesil121212 Sonkayalar ikiz mi? Maşallah çok iyi dimi haftasına göre çünkü ikizler biraz daha zayıf oluyorlar normale göre sizinki gayet iyiymiş maşallah
Sonkayalar Maviyesil121212 evet canım ıkızler çift yumurta olusları sansımız Rabbıme cok sukur ki beslenmelerı keseleri ayrı olunca haftalarıyla uyumlu gıdıyorlartek bebek gıbı degıller tabı ama bın sukur 🐣🐣☺️
Maviyesil121212 Ellaynagme nstde çıkmadı bi şey ama ayağa kalkınca yürürken falan kasılıyorum oturunca geçiyor
Maviyesil121212 Zelihaurgun oooo cidden mi 1 kilo oynadığını duymamıştım hiç şaşırdım :) bana 4600 deseler alın sezeryane derdim😂
Yagmur1991 34 +3 de 2422 gramdı doğuma kadar tahmini nekadar olur acaba ? Daha kilolu bebeklerde var benimki normalmis