30 haftalık hamileyim 12.haftadan beri lierac düzenli olarak kullanıyorum şuan hiç çatlak olmadı şükür ama bu sefer aldığım diğer bitene göre farklı, daha sıvı ve sürünce köpürüyor karnımda kabuk gibi oluyor aynı sorunu yaşayan var mı acaba krem bozuk olabilir mi